Betul625 ben şehir hastanesinde yaptım doğumu doğum yaptığın oda tek kişilik sancı odası da doğum odasında orası eşin veya bayan biri kim olursa yanına alıyorlar sadece doğum yapacağın an çıkarıyorlar sonra geri alıyorlar ben doğum icin odaya çıktım kardeşim geldi yanıma bi saat durup çıktı işi vardı eşim gelecekti ki acil sezeryana alındım ama yan odalar da eşleri olan kişiler vardı doğum yaptığı sırada çıkardılar ortalığı temizleyip geri aldılar yanına oda da 2 saat bekliyorsun çünkü