Kizlar 2. Bebeğime hamileyim ilkide pandemiden dolayı almıyorlardi heralde esimde ozmn askerdeydi zaten. ve ilk doğumum normaldi ayriyeten çoookta zordu. Öyleki o hastane kiyafetini bile o sanciyla canim aciya aciya giyemedim bile .yeni ayrı eve çıktık özelede gidemeyiz ama simdide 2. Dogumda yanimda olsun istiyorum hem destekci olur hem masaj faln yapinca ağrilarim biraz iyi olur. Kısacasi aranizda pandemiden sonra yani bu sene devlette doğum yapmısta eşi doğumda bulunanvarmı vey alıyorlarmı bi bilginiz varmı