Sevvalalp öncelikli olarak kreşte psikoloğu bahsetti bize dürtüsel olabileceğinden o zamana kadar ben bilmiyordum bu davranışların dürtüsel olduğunu.oğlum kıyafetlerinin yakasını ısırıyordu heyecanlandığında bu davranış artık yok kendiliğinden söndü.şimdi sürekli burun karıştırma var maalesef.çok konuşuyor ama düzenli değil mesela bazen benim bile bilmediğim şeyleri biliyor şok oluyoruz yetişkin gibi mantıklı düzgün konuşuyor ama mutluysa heyecanlıysa ne düşündüğünü ne söylediğini kontrol edemiyor daldan dala atlıyor konularda.düşünceleri normalden daha hızlı ve frensiz yani.her şeyi çok çabuk öğrenen bir çocuk ama soru sorunca sırf karşıdakini kışkırtmak için dalga geçerek cevap verir mesela kaç tane çatal Var derim sayar orada 5 tane olduğunu bilir ama 1 var der ya da İngilizce en sevdiği rengi soruyorum ne sorduğumu cevabı biliyor ama peynir diyor kahkahalarla gülüyor çok değişik bir mizah anlayışı var .davranışlarında öyle.bazen yetişkin gibi bazen kontrolsüz şekilde hareketli.dönem dönem oluyor aşırı aktiflik ve frensizlik.ben bütün araştırmalarım sonucunda oğlumda hiperaktivite olmadığını öğrendim.oğlum farklı bir çocuk şahsına münhasır derler ya öyle.her farklılığı anormal olarak değerlendirmek çok büyük haksızlık üstelik.belki o farklılıklarıyla fark yaratacak ilerde.normal anormal kavramları kime göre neye göre ? Ben oğlumun duygularını regüle etmekte zorlandığını anladım.duygularını kontro etmekte zorlanıyor.ve bu yüzden birkaç ay sonra ergoterapi ye başlatacağım bunun iyi geleceğini düşünüyorum Buda sırf duygularını kontrol edebilmesine yardımcı olabilmek için bir destek olacak .duygusal anlamda kontrolü ele almak ona da iyi gelecektir diye düşünüyorum .şimdilik bizde durumlar böyle.onu böyle çok seviyorum,sadece bende olan bir çiçek gibi geliyor rengi kokusu bambaşka…onu bir rahatsızlığı olsa da çok severdim çok uyumlu kolay bir çocuk olsa da çok severdim..şimdi onun için ne yapabilirim nasıl mutlu bir birey olarak yetiştiririm bunun peşindeyim…resmen içimi döktüm :) sevgiler 🌸