Merhaba,
Benim kızım da 40 aylık ve geçen hafta kreşe başladık. Girerken ağlama gibi bir durum yaşamadık ama 2-3 gün sonra öğretmenle sohbet ederken öylesine bi sordum uyum sağladı mı diye, çok hareketli asla yerinde durmuyor benim masamı karıştırıyor ve diğer çocukların kurduğu oyunları da bozuyor dedi. Ben normalde de meraklı bir çocuk olduğu için pek üzerinde durmadım. Bugün öğretmen beni aradı, sürekli hareket halinde olduğunu etkinliklere katılmadığını ve onu dinlemediğini söyledi. Hatta okuldan çıktı zannetmişler ve lavaboda su oynarken bulmuşlar. Artık ne yapacaklarını bilmedikleri için rehber öğretmene danışmışlar yarın beni görüşmeye bekliyormuş rehber öğretmen. Kızım evet normalde hareketli ve meraklı bir çocuk, yaşıtlarıyla değil de biraz kendinden büyüklerle oynamayı seviyor, evde boya ve resimden çabuk sıkılıyor ama etkinlik setlerini aldım adeta yayınlarının bir kitap bitene kadar sorulara cevap veriyor ilgileniyor. öğretmenle konuşmamızdan sonra ben de bir psikiyatriste göstermeyi düşünüyorum. Öğretmen beni bu sebeple arayınca başımdan kaynar sular döküldü resmen yani daha 2. Hafta okulda bilemiyorum ne yapacağımı, içimi dökmek istedim 🙈