en eski takipçilerinden olabilirim, izlemediğim tek bir videosu yok. çok da yakından sıkı takip ederdim, gece Tarık abi story atmıştı ata fenalaştı ambulansla hastaneye getirdik deyince benim içime bir şey oturdu, hissettim sanki. Aynı gün ata hem iyiydi hemde Ceylan “bugün daha bi güzel bakıyor çocuğum” diye story atmıştı. Sanki veda eder gibi.. Allah rahmet eylesin, kendi yakınımdan biri ölmüş gibi üzüntülüyüm 2 gündür. Babaanne anneanne herkes perişan. Ceylan’ı uyuttuk diye yorum atmıştı Tarık abinin annesi. Artık kendini nasıl kaybettiyse zorla uyutmuşlar. Bu nasıl bi yangın allahım, yürek nasıl dayanır..