Themamacita ya bu sizi yormuyorsa gerekli değil yani anne mutlu bebek mutlu ama mesela benim oğlum bizim yanımızda yatıyordu, beşiğini reddediyordu. Emerek uyuyordu ve geceleri 1,5-2 saatte bir kalkıyodu. Gece uykusuna da geçiremiyordum mesela emzirerek uyutuyordum yanından ayrıldığım an ağlıyodu. Ben de akşam 9 da karanlıkta onun yanında yatıyodum öyle boş boş. Gündüz uykuları da kısacıktı yarım saat ve yine yanındaydım hep. Kendşme ayırabildiğim tek vakit tuvalette ve duşta geçirdiğim anlardı. Biz ihtiyaç duyduk ama aşamalı bir eğitim verdim ben saatlerini düzenledim önce, yatağına alıştırdım sonra gece beslenmesini kestim ama kilosu iyiydi ve artık gerekmiyodu. Zaten gece emmeyi bırakınca deliksiz uyumaya başladı. 1 ay sürdü. Zor bir süreçti çünkü her yeni değişiklikte direnç gösteriyor. Yani beşiğine bırakıp çatlayana kadar ağlatmadım bebeğimi, hep yanındaydım.