Merhabalar,
Bebeğim 4 gün sonra 6 aylık olacak uykusu düzenli değildir yani her gün aynı saatte uyumaz ben gözlemlerim ne zaman uyku sinyalleri verirse o zaman uyuturum. Bu bazen 20.00 olur bazen 21.00 bazen 22.00. Uykusu gelmeyen bebeği nasıl uyutacağım hakkında da bir bilgim yok açıkçası. Burada düzenli olarak uyku eğitimi postları görüyorum. Acaba ben geç mi kaldım uyku eğitimi vermesem ileride pişman olur muyum? Ya da uykuyu bebeğin biyolojik saatlerine bırakmak çok da kötü bir şey değil diyen var mı? Tecrübeli annelerden bu konuda fikirler bekliyorum.