ilkimdogaan bende sezeryan oldum çok istedim normal doğumu ama oğlum tembel çıktı dönmedi😂 üstüne gebelik zehirlenmesi geçirdim tansiyonu 20 üstüne çıktı doktor acil sezeryana aldı36. Haftada ama allaha şükür bende bebekte iyiydik yani önemli olan bizim sağlıklı olmamız😊 kimseyede anneliğimi sorgulatmam gerekli cevabıda veririm 😊