ilkimdogaan
Ben 4 ay sağdım biberonla verdim almıyordu gögsümü kızım, 4 ayın sonunda gögsümü aldı. Ben de çok uğraştım ne zaman gögsümü versem ağlıyordu almıyordu her yolu denedim sonunda başardım ümidim yoktu ama oldu. Bence siz de başarırsınız her zaman önce gögsünüzü teklif edin kucağınızda emzirin uykusunda verin her yolu deneyin oluyor inanın💕