BalkizimBaloglum2 Kesinlikle emzik verilmeli. Bende ikinci bebeğimi büyütüyorum şuan. Henüz 43 günlük,tam bir meme bağımlısı olma yolunda. Tuvalete,su içmeye zor gidiyorum bazen,üstelik ilgilenmem gereken 2,5 yaşında bir bebeğim daha var evde. Emziği yenidoğan bebeğim sevmiyor fakat ben alıştırmaya çalışıyorum. 10 dakika tutsa bile kar benim için bişeyler halledebiliyorum o 10 dakikada🥲