Ben de bu sorunun cevabını çok merak eriyorum. 2 aylık bebeğim arada çok ağladığında Emzirmek bile fayda etmediğinde hastanede kan alınırken falan ya da uykuya dalsın diye bir kaç kere verdim. Ancak içim hiç rahat etmedi emziğe karşı bir ön yargım var resmen hani ya beni emmek istemezse sonradan ya sonra bıraktırmak çok zor olursa hem dişler için de kötüymüş gibi gibi şeyler geliyor hep aklıma. Hem rahatlamak istiyorsa varsın beni kullansın emzik olarak diyorum. İşte bir yandan da bazen kolay oluyor uykuya dalması, ya da canı çok yanıyorsa rahatlaması falan. Bilemedim. Zaten kaynanam ve çevrem hep emzik ver diyip duruyor ne yapsam bilemedim.