Maviimm henüz yeni öğrendim. Hacettepeye randevu ayın 8 ine bulabildim. 8 inde gideceğim bakalım ne diyecek doktor. Araştırmalarıma göre 5 yaşına kadar geçme ihtimali varmış. Geçmezse ömür boyu 3-4 haftada bir ilaç almadı gerekiyormuş. Çok bekledim ben kendime çok kızıyorum. Burada falan herkes normaldir dedi kilosuna. Kilo ile ilgili post açana bi ton linç yağdırdılar. Hemşireler normal hareketli dedi boyuna veriyor dedi öyle avuttum kendimi. Keşke ilk baştan gitseymişim de zayıf deseymşm doktora. Yani siz siz olun bebeğiniz konusunda her söylenilene tamam deyip geçmeyin. Gidin test yaptırın araştırın. Bnm şuan içim içimi yiyor inanın.