Benim oğlum 3.055 kg doğdu. Şuan 9,5 aylıl ve kilosu 8 kg falan. Çok iştahlı ama asla kilo alamıyor sürekli yakıyor. Zaten; 10., 11., 12. Aylarda artık maksimum 200grx3 = 600 gr alırmış. Maksimum buda… yani 1 yaşına kadar doğum kilosunun 3 katına çıkması şart yani tıbben. Ama 2.5 var hiç sanmıyorum maalesef alamıcak. Kafasıda çok küçük %3 persentil altında %1,5 falan tomoğrafi çekildi kafa suturları takibe aldılar. Moralim çok bozuk. İnş sistemik bir sorun yoktur bıngıldağı erken kapandı çünkü.