Gly_87 evet Nilay hanımın kreşi, Nilay hanım görümcemin arkadaşı biraz onun referansıyla da tercih ettim açıkçası, şöyle ki bir çok kreş ile görüştüm o dönemde hatta bi tanesi ünlü bi kreş, ama içime en çok burası sindi diyebilirim, şöyle ki bence en büyük avantajı kreşin fiziki yapısı, bahçesi, parkı olması, hergün temiz hava alıyor bu sayede, öğretmenleri çok sevecen ilgililer, çoğunlukla bilgi almak konusunda sıkıntı yaşamadım, sadece bir dönem yemek yemesi konusunda muğlak bilgiler aldım onu da nihal hanım var kreşte daha çok onunla irtibat halinde olunuyor onunla konuştuk ve o sorun da ortadan kalktı, benim en çok çektiğim dezavantajı sık hastalanması oldu eskiden 2 ayda bir hastalanırdı şimdi 10 günde bir hasta bebeğim, bir de orada ayı itibariyle tek gündüz uykusuna düştük ama fazla en fazla 45 dkka-1 saat uyuyormuş o bizi etkiledi biraz, avantajları şöyle oldu bize konuşması ciddi ilerledi, çok daha sosyal oldu, zaten sabah giderken abiler diye gidiyor 😅 yemek düzeni oldu, iştahı arttı ve çatal kaşık kullanarak kendisi yemek yiyor şu an ona çok mutluyum, sık etkinlik yapıyorlar, hergün etkinlikleri var sayfalarında da paylaşıyorlar zaten, hemen hemen hergün telefonla bebeğin durumu hakkında bilgi veriyorlar, yemek menülerini aylık atıyorlar ve 2 ana 2 ara öğün şeklinde yemek çıkıyor, altını sık değiştiriyorlar koyduğum bez sayısından da anlayabiliyorum bi de ilaç, krem vs koyduğunuzda uygulanma şeklini söyleyince uyguluyorlar, bebeğim evde içmediği bazı ilaçları kreşte içiyor mesela, genel olarak aklıma gelenler bunlar