Ervaserra1 biz 3 kız kardeşiz hayat boyu kimseye ihtiyacımız olmadı hala öyle küçükken üçümüz çıkar dışarı oynardık evde de öyle hiç aman arkadaş yok evde sıkıldım yaşamadık çok pozitif ve mutlu büyüdük düğün kına organizasyon bile tutmadik çünkü birbirimizle aramız o kadar iyiydi ki her şeyimizi kendimiz halledebildik, inşallah kızlarınız da öyle olur. Sağlıkla gelsin ve sağlıkla buyusunler