9 yaşında bir kızım var birde 8 aylık bir kızım buraya yazmıstım hep kazara hamileliğimi çokmüzüldüm alışamadım halada öyle..büyük kızımdan sonra düşüklerim oldu çünkü hep korkularla yaşadım 2.kızımı kucagıma aldım çok mutluyduk 6 aylıkken hamile oldugumu ögrendim .biraz duygusal takıntılı depresyona meyilli biriyim malesef herkesşn her söylediğini takar kafamda büyütürüm .en büyük şansım eşim hep bana destek çok şükür o olmazsa hep düşerim.çok kötü günler geçirdik beraber.bi doktor bana erkek bebeklerin düşüyor olabilir demişti.okadar içime yer etmiştiki oğlum olsun isterdim ama nasip sağlık en büyük duam.etraf hep yineemi kız dicek .ama ben bugün öğrenince kızıma arkadaş gelicek diye sevindim acaba büyük kızım yalnızmı kalır .kızları olanlar nasıl geçiyor evde hayat😊eşimde mutlu oldu inan içimden keşke oglum olsa demedim birkere bike dedi.ben istemiştim ama nasip…