Beryak aynı benimki de 1 buçuk aylık biz şeyi farkettik akşam saat 11 i gecirirsek uyuma konusunda sabaha kadar çok zor geçiyor. Ama 11 e kadar uyumuş olursa gece uyku evresine geçiyor sabaha kadar sadece emmeye uyanıyor emip geri uyuyor. Bizimki gündüz pek uyumuyor onda da çoğunlukla gaz ya da uyuyamama uykuya dalamama oluyor. Birde sürekli emme isteği gazdan da olabiliyor. Bildiği tek şey emmek olduğu için her sorununda emmek istiyor. Çok sık üst üste emzirirseniz de daha çok gaz oluşuyor. Ben bu şekilde deneyimledim. En önemlisi bebeğinizi gozlemleyin. Ben emzik vermeye de kundak yapmaya da karşıydım ama bebeğimi gözlemleyerek ikisine de karar verdim.