Dove Kuzeysmommmmm biz cok memenunuz kulot bezden bebegim daha rahat etti bant kesmesinden de kurtulduk. Sleepy gece kulodu lavantali kullaniyoruz
2103mnl Kuzeysmommmmm kesinlike kilot bez daha kullanışlı bağlarken durmadigi için cırtlı genelde yamuk yumuk oluyor kilot bez pijama giydirir gibi cuk die takılıyor hemen ben 7 aydan. Beri kullanıyorum geçen indirim görünce hiç bakmadan cırtlı almışım bitmesi için dua ediyorum😂
Tuba Kuzeysmommmmm Ben hiç memnun kalmadım çünkü komple altını soymanız gerekiyor külot bezi giydirirken. Lastikleri de hep iz bırakıyordu 1 numara büyük kullanmama rağmen🥲 sıcakta da o lastik olan yerler kaka yaptığında hep pişik oluyordu
Pastaneusuluislakkek Kuzeysmommmmm benim kuzum bacaklarını kitledi külot bez zulüm oldu resmen paket bitsin diye dua ettik
MinelAskEla Kuzeysmommmmm kesinlikle külot bez derim bizde 7. Ayda geçtik çok rahat gerçekten harika hiç taşma vs olmadı
Metesra Kuzeysmommmmm ben 4 numara cırtlı kullanıyordum 4+ külot bez aldım çok küçük geldi, 5 aldım tam oldu
Eyita Anladim evt o zaman zor bnde sdce gece kulodu denedim lavantali seelpynin snra hic kullnmadim hep cirt bez herkesin kolayina ne glirse onu kullnmasi daha raht tabiki bebisler bazen cddn zorluyr alt dgistrmede malesf 🤣
Mmavi Kuzeysmommmmm kulot bez buyuk rahatlik. Cirtli bez asagiya kayiyor zaten takmasi ayri sorun. Zaten belirli sure sonra acmayida ogreniyorlar. kulot bez iyidir.
Kuzeysmommmmm Mmavi 7.5 kg oğluma 4 numara cırtlı bez kullandığım halde lastikleri iz yapıyor. Minyon bi oğlum var aslında külot bez de iz yapmaz umarım
Badeninannesi1 Kuzeysmommmmm hareketli,bezini zor değiştirdiğim bi kızım vAr ve külot bez olmasa napardım bilmiyorum😂
flowerfly Kuzeysmommmmm bende yanlışlıkla almışım bı ara İyiki almışım gece takıyorum şimdilik ama sonra tamamen kullanmak istiyorum çok rahat ayrıca 4 numara cırtlı ile aynı hatta bence bi tık daha rahat gibi tavsiye ederim.kizim da 8 aylık. Çok memnunum gece cırtlı takınca bazen sızdırıyor ama külot bez de hiç bir zaman öyle olmadı
EJDERYAA Kuzeysmommmmm yazın güzel ama kışın sorun olur giydirirken altının herşeyini çıkarıyorsun . Beni çok bunaltıyordu 😵💫
baloglusss Kuzeysmommmmm minies külot bez kakayı sızdırıyor daha rahat oğlum kaçıyor alt değiştirirken ama sızdırdığı için cırtlıya geçtik
Cansudeniz12 Kuzeysmommmmm Valla külot bez efsane bir buluş bence pratik ve rahat.Cırt cırtlı bezde düzgün oldu mu cok mu sıktım.Külot bezde öyle sorun yok.
fresh_mom Anne888 bende molfix kullanıyorum külot bez almayı düşünüyorum kalıpları nasıl acaba şuan çırtlıda 5 numara kullanıyorum
Olurolur Kuzeysmommmmm yazın içinse evet cunku altina bir sey gitmeden dolastırıyorum.Ama kışın cok zor oluyor komple altı sök giydir derken cırtlı daha iyi oluyor bu konuda. 🧡Buyudukce durmadıkları için savastan kulotla daha iyi cikiyorsunuz 😅
GULCE02 Kuzeysmommmmm bende sleppy ekstra külot bez sipariş verdim daha gelmedi inşallah memnun kalırız ya yerinde durmuyor asla bağlatmıyor 😅
Melekk3 Kuzeysmommmmm 3 aylıktan beri şuan 4 ayligiz külot bez kullandım ama memnun kalmadım. Giydirmesi zor geliyor.bitsin başka almicam. Bı de kaka cıvık olduğundan belindeki lastik yerlerden çıkıyor