Sanırım 3. Aydan beri kullanıyorum, özellikle annem cok begenmıstı🤗 kızım 2 yasında, oldu olası külot bezi seviyor desem yeridir. 4 kullanıyormussunuz 5 alın kalıplar daha dar oluyor çünkü. Yalnız sleepy belde cok fazla lastık ızı yapıyordu eskiden, umarım degıstırmıslerdır. Saglıkla buyusun bebıs🤗🌺🙏🏻