meleginannesiyim Hellomoto bugün bende mi böyle yapsam dedim nası pişik kac gündür ciğer gibi cok üzülüyorum benim ki de 7,5 aylık :(
Hellomoto yuhumgeliy bende gece 1 kere değiştirirdim önceden. Sonra 1 hafta bezsiz yatırdım sonra yapmaz oldu nedense