Hellomoto İyi akşamlar herkese sorum başlıkta benim 11 aylık bebeğim var gece çişini yapmıyor o yuzden bez takmıyorum ama sabah uyanır uyanmaz yapıyor acaba eskiler gibi naylon serenler varmı aramızda prima premium kullanmama rağmen hemen pişik yapıyor o yüzden bez kullanmamaya çalışıyorum
yuhumgeliy Hellomoto çok şaşırdım gece çiş yapmamasına benim kızımda 10buçuk aylık ama gece bayağı çiş yapar sürekli emmeye de kalktığı için olabilir. Gece uyumadan değiştiriyorum sabaha kadar değiştirmiyorum o yüzden. Ama sizin bebeğiniz yapmıyorsa takmayın yattığı yere bir şey örtün veya uyanacağı saati biliyorsanız o an hemen bezleyin bilemedim😂 üstte kalsın
Wolverine Hellomoto Oğlum bezi bırakalı çok oldu 30 aylık ama ben gece kacirabilme ihtimaline karşı alez ve üstüne + çarşaf daha seriyorum. Kacirsa bile yatağa geçmemiş oluyo
Nilunas Hellomoto kızım 1 yaşında bi gece hiç çiş yapamamıştı nasıl paniklemiştim ama😅hamazinc sürüp istediğiniz bezi bir deneyin derim ben baby turco kullanıyorum memnunum
lalbg Hellomoto valla oğlunu tebrik ediyorum kendi kendine tuvalet eğitimi vermiş😂 kızımın bezi sabah dolmuş oluyo🤦🏻♀️
Hellomoto yuhumgeliy bende gece 1 kere değiştirirdim önceden. Sonra 1 hafta bezsiz yatırdım sonra yapmaz oldu nedense
ENA Bütün gece çiş yapmaması cok ilginç, o aylarda bezi sabaha patlayacak gibi olurdu. Burada 2 durum olabilir, ya bebeğiniz kaslarını kontrol etmeyi çok erken öğrenmiş ve güzel uyuyor geceleri ya da yeteri kadar sıvı almıyor olabilir.
Hellomoto ENA evet ben alıştırdım kakasını tuvalete yaptırmaya daha 20 gunlukken çok gazı vardı tuvalete tutunca yapıyordu öyle öyle kakasını bezine yapmıyor idrarini bezine yapıyor gündüz o yüzden tutmayı öğrenmiş olabilir 2 3 aydır tutuyor yani çok su tüketiyor gündüz.
MinnakvLiva Gece çiş yapmaması normal mi bilemedim eşim kızımın bezini her gece sabaha kadar 3 kere değiştiğini söylüyor hepsinde dolu oluyormuş
Hellomoto lalbg kız canım 🤣 aynen tuvalet eğitimi olduda dışarı çıkınca da ıkınıp duruyor tuvalet istiyor illa
Hellomoto Yagiztos siz bez takmamayı deneyin gece ben öyle yaptım 3 gün yada 1 hafta kadar tam hatırlamıyorum. Vajinal yapisiklik vardı hava alsın diye bez takmadım altına da bakım örtüsü serdim sonra alıştı bence
lalbg Hellomoto özür dilerim nedense erkek sandım😂😂 malum saat 2’yi geçti artık😂 ben yine de tebrik ediyorum gece boyu çiş yapmasa kızımı sorgularım😂