Alparslan2022 benim kayınvalidem de ateşli diye atletle yatırdığım çocuğumu battaniye örtmüştü 🤦🏻♀️
Kontrol etmeye kalktığımda 39u bulmuştu ateşi🤦🏻♀️
Eskiler giyim konusunda bambaşka kafalarda.
Kızım atletle uyuyor, üzeri açık ve klima çalışıyor odasında serinlemesi için şu an.
Terlemesi üşümesinden daha tehlikeli.