Gece uyurken zıbınla yatıyorum bebeğimi 8 aylık oldu gece sıcak oluyor biz bile üstümüzü örtmüyoruz oda sıcaklıyor haliyle kayınvalidem gördü bunun altına incede olsa bişey giydir çocuğu olmaz yumurtalıklarını üşütür dedi sinir geldi bana 8 aydır cocugumu büyütüyorum bir kere gündüz tek basına görmeye gelmedi faydası olmadı genelde ara sıra akşamları kayınpederimle gelir daha bir kere hasta etmedim bebeğimi cok şükür. Valla anne 8 aydır bişey olmadı dedim ama senin dediğin gibide denerim dedim o giydirmeyi cok sever boğarcasına bu konuda doğduğundan beri anlaşamıyoruz hala üsteliyor ileride belli olur sıkıntısı dedi varmı benim gibi yapan yada kayınvalidem gibi düşünen