Mineltoygar
Mineltoygar benim de oğlum bu ayın 30’unda 3aylık olacak.
Kolik bir bebek olduğu için şimdiye dek babynestinin içine koyup yatağımızda yatırdık.
Ama 3gündür yanımda ki sepet beşiğine yatırmaya başladım.
Çünkü babynest elyaf olduğu için oğlumu aşırı terletiyor.
Hasta olmaması için kendi beşiğine yatırmaya başladım ter sorunumuz geçti şükür.
Zaten dibimde çocuğum beşik hareket etse bile uyanıyorum.
O düşünceyle yatınca insan her hareket ettiğinde duyuyor.