Mineltoygar ben hic yanimda yatirmadim 6. Ayina kadar besiginde yatti yanimda 6. Ayindan sonra odasini ayirdim suan 7 bucuk aylik odasinda yatiyor gayette mutluyum oda mutlu mutsuz olsa surekli uyanir huzursuz olur yanima geldikce sakinlerdi ama mutlu ve huzurlu uyudugunun farkindayim bizim sesimizden gurultumuzden cogu kez uyaniyordu sese cok duyarli bir bebek cunku
Erken davranan yol alir ayirdim odasini cok baglanmadan 😍