birmelekannesi__ ben sağarak arttırdım bebeğime bir kaç defa aynı memeyi verip öbürünü sağdım sonra direk onu emzirdim. 30 cc çıkıyordu, bir kaç gündür 60-70 çıkıyor, onları paketledim. 6 ay 16 günlüğüz biz de biberonla bırakıcam bakıcıya. Bizde de biberon reddi olmustu başlığını değiştirdim şimdi ben olmayınca içiyor eşim denemişti