madamkahve ben de yarın başlıyorum hocam süt iznim var günlük 1,5 saat şu an annemler bende bebeğime onlar bakıyor 9 aylık hiç öyle aramızdaki bağ zedelenir mi vs diye düşünmedim , üzgün degılım ağlamaklı degılım 🥰 cunku şöyle düşünüyorum hocam bebegım saglıklı onun için çalışıyorm her şeyi geçtim çalışmak zorundayım ve diyorum ki benden milyonlarca anne var 🥰 işte bizi unutur mu ayrılık kaygısı vs Yaşar mı vs bir sürü şeyler geliyor aklımıza Hz.Muhammed (s.a.v) hiç unutulmayacak yüz anne yüzüdür. Demiş . Bu cümlenin rahatlığı var cok Şükür . Canınızı sıkmayın derin bir nefes alın , süslenin püslenin ve yarın bomba bir giriş yapın döneme 😂♥️🥰 ♥️