Lahe12 merhaba canım maalesf 1 ahlıkken bizede çoklu besin tanısı koyuldu daha doğrusu ilk başta süt ve yumurta kestim ama olmadı ben kendim buldum ve maalesf çoklu besin tam 8 ay boyunca diyet yaptım herşeyi kestim aç aç geziyordum bebeğimin gelişimi durdu 4 ay hiç kilo almadı sütüm hiçbirşey yemiyorum diye azaldı ve yetmiyordu mamaya başladık ama asla agzına sürmedi tadı iğrenç pekmezle tatlandırdım vanilya şurubuyla tatlandırdım ama yine içmedi çok şükür ek gıdaya geçince yavaş yavaş diyeti açtık ve şükürler olsun ki 9 aylığız aletjimiz bitti Darısı size inşallah ama sakın Meneden kesme sana bitane diyetisyen önereceğim whatsap üzerinden görüntülü konuşma yapacaksınız o size yardımcı olacak liste yapacak serbest ve yasaklı diye bize çok faydası oldu hiç zorlanmadım sizde randevu alın İstagram da ecem tugba Özkan alerji diyetisyeni eminim hiç zorlanmayacaksınız ayda bir görüşme olıyor randevu fiyatıda 400tl hemen randevu alıp görüşün emzirmeyi sakın bırakmayın