Fasulye12 momys305 annem de oldu , ilaçlarına ek kantaron yağı sürdük hep . Çok şükür birkaç güne indi kızarıkları . Çok kötü olmuştu , her yerinde mürdüm rengi gibi benekleri vardı
momys305 mommm33 ya inanın hatırlamıyorum hiç ama benim bebeğimin doktoru emzirmemde sıkıntı olmucağını söyledi bende emzirmiştim allahıma emanet 🤲🏼 size de çok geçmiş olsun allah acil şifa versin
momys305 Newmomi 3 günde geçti önceden de olmuştum o zamanda 3 günde geçtiydi ama 3-4 kortizon iğnesi kullandım bu süreçte