Bende de kaşıntı kabarma oluyordu. O ara sütün artsın diye solgarın arpa mayalı b12 li bide omega kullandım ikisi de agır geldi. B12 fazla alınca da vucutta kızarıklık oluyomuş . Doktor alerji ilacı verdi hemen ertesi gün dinmeye başladı, 1 hafta 10 güne geçt i tamamen. Kollarım kalçam belim bacaklarım kaşınıp kızarıyodu kabarıp