Hayatagulumse Adenbebi 1 aylıkken yaptırtım iyike erken yaptırmışım diyorum ne kadar erken o kada çabuk iyleşir
Sultanbulut Adenbebi ben 40 günlükken yaptirmak istiyodum ama benim bebr baya gazliydi cok sıkıyodu kendi o yuzden doktor gaz sorunu bitince dedi bikac gune 5 aylik olacaz bu ay yaptiracam ins