Adenbebi 4 aylıkken yaptırdık iyiki erkenden yaptırmışız diyorum. 1 gün zorluk yaşadık, uykusunda rahattı. Ertesi gün kendine geldi hamdolsun. Bir de alt temizliğine dikkat ettim. Su dolu kovaya sokup çıkardım kremini sürdüm. Doktor o şekilde söyledi. 1 hafta gibi bir sürede tamamen iyileşti. Erken olması çok daha iyi. Zaten 2 yaş öncesi yada 6-7 yaş sonrası öneriliyor. Çocukların psikolojisi açısından.