hansmomm Deletedmon_65 e devletten ne yazıp başvuruyoruz ? Bir de durumu olmayanlara mı veriliyor yoksa herkes alabiliyor mu ?
Deletedmon_65 hansmomm tüm doğum yapmış olanlar alıyor canım direk Doğum başvurusu diye yazarsanız çıkar büyük ihtimalle