0tulayt0 BurayErdem geçen sene balayına gittik canım biz Ağustos ayında kişiye özel havuzuydu korunaklıydı İnstagram adresi sapancakonaklamarehberi bakmak istersen biz çok memnun kaldık biraz maliyetli oldu o kadar