Cansudkmts Liiii bebeğin hasta olmadıgı için hiç maşallah aman olmasın sağlık ocağı normal kontrel yapar aşıdan aşıya birde rutin kontrel çağırdı belli aralıklarda onu. Dışında sürekli kontrel götürmek gerek söylenmedigine birsey diyemem bilmememişsiniz kendi doktoruz olduğu zaman oturmasına kalmasına ses çıkarmasına gözlerine bogazlarını kafasına a dan z ye her ay böyle kontrel eder canım ☺️
Liiii Cansudkmts devlet hastaneleri de takip eder mi bunu yoksa sürekli doktorlar değişiyor mu özele mi gitmek gerek
Cansudkmts Liiii devlet hastanesinde de cocuk doktoru var tabi takip ederler benim arkadaşım özel ben para vermem devlet var derdi hep her ay cocuk doktoruna randevu alıp bebeğini götürüyor bizim bulunduğumuz şehirde devlet hastanesinde cocuk doktoruna sıra yok olsa özel bu kadar para yedirmem her ay 😣
Deletedmom_33 Liiii Yani doğru demiş. Her şeyi bilemez sağlık ocağı doktoru. Ben genelde küçük şeyler için götürdüm. Nezle, göz capagi, kolda benekler ve kontrolleri için. Geri şikayetleri çocuk doktoruna götürürüm