Liiii merhaba. Muhtemelen bebiş şimdiye kadar hasta olmamış siz o sebeple gitmemişsiniz. Normalde rutin kontrol için çocuk doktoruna gitmek gerekir. Çünkü doktor bebeğinizin gelişimini daha iyi takip eder. Duruşuna göz takibine tepkilerine çıkardığı seslere hepsine detaylı bakar. Olabilir kimse sizi uyarmamış olabilir tabi, bilmiyor da olabilirsiniz aşırı tepki verenlere aldırmayın. Bundan sonraki süreç için iyi bir doktor bulun sürekli takip ettirin, geçmiş olsun 😇🫶🏼🫶🏼🫶🏼