Duyulurum Bebeenes hayalet çizgi yok. 13 gün gecikmeyle zaten koyu renk bir çizgi aynı saniye çıkardı.
Bebeenes Duyulurum ve dediğiniz gbi ikinci gebeliğimde adet olmadan beş gün önce test gapmıştım o çizgi bile bundan daha belirgindi . 13 gün geçmiş hali bu kadar silik olur mu bilemedim . Birazdan tekrar test yapıcam
Melekhnm Bebeenes bende çizgi gördüm ama inşallah değilsinzidir gec döllenme olabiir yada değilsiniz ben tüp bebek de çok test yaptım ondan böyle yorum yapuroum
Bebeenes Melekhnm şimdi tekrar baktım çizgi sanki yok olmuş gbiydi test bozuk olabilirmi . Tekrar test aldırıyorum şimdi .
Bebeenes Burcingultekin miniikmucizeem 17112020 Denizzz88 Ccansuu SeninAnnenBirMelektiYavrm Cansuzana Bihteeeer Esra_Deva Keremnur Ccansuu Annebalisi BurcuYpc tatlismelegim Hanımlar çok teşekkür ediyorum şuan ki testim bariz NEGATİF ❤️ Küçük bi kalp krizi geçirsem de artık daha dikkatli olacağıma and içiyorum 🤣
Duyulurum Bebeenes bence yarın sabah ilk idrarla yapın testi. Kesin sonuç alınır. Tabi bekleyebilirseniz :)
Bebeenes Duyulurum asla bekleyemem 🤣🤣🤣 şimdi eşim içerde çocuğu emziriyorum bende kalkıp uçucam da çocuk uyanır diye korkuyorum🤣
17112020 Nerdeyse 2 hafta adet gecikmesi yaşayan kisinin cizgisi cokk NET belli olur 4 5 gun bile geçen kisinin hemen cıkar..bnce hamile degilsiniz…