Bebeenes Ben mi hayali bi çizgi görüyorum 13 gün geciktim aşırı bulantım var bir hafta önce test yaptım negatifti içim rahat etmedi tekrar yaptım böyle bişey sanki hayali çizgi görüyorum😖
Ccansuu Bebeenes fazla damlatmışsınız sanırım pembelik var ama çizgi şeklinde değil bir de 13 gün gecikmeye baya net belli olurdu çizgi bi test daha yapın bence ama yok gibi
Annebalisi Bebeenes Eğer varsa durdukça koyulaşır biraz bekleyin olmadı yarın sabah ilk idratla tekrar test yapın😌
Bebeenes Burcingultekin miniikmucizeem 17112020 Denizzz88 Ccansuu SeninAnnenBirMelektiYavrm Cansuzana Bihteeeer Esra_Deva Keremnur Ccansuu Annebalisi BurcuYpc tatlismelegim Hanımlar çok teşekkür ediyorum şuan ki testim bariz NEGATİF ❤️ Küçük bi kalp krizi geçirsem de artık daha dikkatli olacağıma and içiyorum 🤣
Bebeenes Ccansuu ay evet fazla damlattım o panikle . Bende öyle düşünüyorum 13 gün gecikme illaki belli olur ya bu kadar hafif olmaz
Bihteeeer Bebeenes ahahah e buraya atarsan her türlü yoruma açık ol kuzum 😅😘 korkma ama için rahat etmezse kan testi ver pazartesi ama net bi çizgi beklerdim bu kadar gecikmeye
Melekhnm Bebeenes bende çizgi gördüm ama inşallah değilsinzidir gec döllenme olabiir yada değilsiniz ben tüp bebek de çok test yaptım ondan böyle yorum yapuroum
BurcuYpc 13 günlük gecikmede bariz belli olurdu belki de kimyasal gebelik geçirmişsinizdir. Hamile değilsiniz bence.