Maysakusunannesi canım benimkisi şöyle oldu açıkçası 45 50 günlük falandı biz bacak ultrasonuna gitmiştik hastanede emmedi aç oldugunu biliyorum çünkü 3 saat emmemisti. Ardından hareket etmesin diye emzik verdim veriş o veriş çocuk her mızmızlandığında emzik verir olmuştuk. Açken emziği asla bırakmıyordu onunla doydugunu sanıyordu ve ardından emzikle uyutup uykuya dalınca onu alıp göğsü veriyordum. Bir süre bu şekilde emzirebildim ama çocuk bu kez emziğin ucunu kavramak kolay olunca memeyi zorlasam da almıyordu. En sonunda emziği bırakıp rahat ettik. Evet iki üç ağladı belki aç kaldı ama o aralar hep direnip şırınga ile besledim. Ha şimdi ne yapıyorsun diye sorarsan. Emziriyorum uyurken sürekli çok şükür eğer emmek istemiyor ve uykusu yoksa enjektörle sagilmis süt veriyorum. En azından şimdi memeyi kavraması falan sorun olmuyor. Çocuklar çok çabuk alışır canım bence biberonla verme bak lütfen yanlış anlama ama enjektörle ver, kaşık biberonla ver ama biberon verme. Ben emzik verdiğime bile o kadar pişman oldum ki. Kız kardeşim defalarca dedi verme diye dinlemedim. Ama bence verme canım benim 😕