kvrckmom 4 buçuk aylık bebeğim 40ı çıktığından beri meme reddi yaşıyorum emzik vermiştim bizim o yüzden oldu ama onu anladığımdan beri emziği asla vermiyorum. Seni çok iyi anlıyorm çünkü 3 aydır meme reddi yaşıyorum ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir. Gece güzel emiyordu benim oğlum ondan yana sıkıntım yoktu gündüz de uykudan uyanmak üzereyken ya da hemen yeni uyanır uyanmaz emzirebiliyodum başka türlü asla almıyodu. Sende uykudan uyanınca veya nasıl uyutuyorsan örneğin sallıyosan biraz sallayıp mayıştırıp ondan sonra kaldırıp emzirebilirsin. Ben kundaklayıp sallıyodum mesela uyuturken artık uyanıklık süresi uzadığı için çok acıkıp hırslanıyodu acıktığını anlayınca uyumıcaksa bile kundaklayıp sallıyorum 5-10 dk ondan sonra emziriyorum bende bu işe yaradı yani red olayı tam olarak bitmedi aslında ama kendimce çözüm buldum diyebilirim.