1morportakal doğum yapalı 26 gün oldu. Aynılarını yaşadım. İlk zamanlar bu hüzün durumu daha fazlaydı. Zaman geçtikte azalmaya başladı. Normal doğumun dikiş acıları bi yandan, göğüslerim yara oldu onun acıları bi yandan, uykusuzluk bi yandan. Bi anda uykusuz bi hayata geçince sinirleriniz bozuluyo cidden. Alışmaya çalıştığım yeni bi hayat vardı. Bana bağımlı bi bebek. Ve gün içindeki tek görevim inek gibi sürekli süt vermek. Ve annelik artık asla son bulmayacak, tatili, emekliliği yok. İkimiz de birbirimize alışmaya çalıştık. Çok zor oldu başta ama günler geçtikçe alışıyor, bu duygudan çıkıyorsunuz