ferlazen üç kişilik bir aileyiz. İşim evime 30 km. Sadece benzin ve hgs giderim aylık 4 bin lira civarı. Tüm faturalar 2 bin lira civarı. Kızım artık 2 yaşında, daha az bez harcıyor. Ortalama 600-700 lira bez gideri var. Meyvesi, sebzesi, deterjanı, kasabı tüm market gideri de 4 bin lira kadar tutuyordur. 🤷🏻♀️ E o kadar çalışıp yoruluyoruz. Eğlenmek bizim de hakkımız diyip dışarı çıktık, eğlendik, yedik, içtik ayda 3 kere dışarı çıksak en az 2-3 bin lira onlara gidiyor. İlla ki başka ihtiyaçlar çıkıyor. Mesela bu ay kızımızın yatağını büyüttük, odasını 2 yaşa uygun hâle getirdik derken 2500 lira oraya gitti. Kredi ve kredi kartı borçlarını daha saymıyorum. Elde kalan sıfır sıfır sıfır 🤷🏻♀️