Merhabalar herkese… Herşey pahalılandı malum… bir şekilde herkes geçinmeye çalışıyor. Aylık harcamalarınız ortalama ne oluyor kaç kişilik ailesiniz? Yani faturalar, vergiler, vs mazot, bebek masrafları, gıda, sağlık dahil ortalama ne oluyor? ( kira ödüyorsanız bu tutarın içine yazmayınız ayrıca belirtiniz) …
Peki tutumlu olabilmek adına nelerden tasaarruf ediyorsunuz önerileriniz varsa yazar mısınız lütfen