Elif_1309 1 sene oldu turboda kullanmazsan yeter benim ev 160 metrekare yetiyor artıyor bile. İlk derece bile gayet güzel süpürüyor ben nadiren 2 ye veya turboya alıyorum. Görünüşü de çok şık. Ben gelir gelmez kedimin tüyünden artık neredeyse rengi görünmeyen sandalyeyi süpürdüm inanamadım tek tüy bırakmadı. Dyson neyse bu da o yani