Annekuzusu06 aahhh ne zor durum ya 😔😔benim eşimde dava açmadı ben direk gidip dava açtım,2-3 ay boyunca anlaşmalı açtığım sava sonuçlanmadı en son yazdım buna,hatta ayrılmamak için avukatlarına eşim telefonu açmıyor demiş banada geldi avukatlar açmıyor dedi süreyi uzatmak için.Neyae ki benim avukat tanıyormuş aradı eşimin avukatını öyle öğrendik.Bunların yaptığı taktik zaman öldürme taktiği yani gidebildiğim yere kadar gidim gezim tozim zaten barışırken uğraşmadan tek seferde barışırım diye düşünüyorlar.En azından benim ki öyle yaptı düşündü.Gezdi gezdii beyimiz sabahı sabah etti ben burda hayat mücadelesi verirken kızımı düşünürken,kızımı görmeye bile haftada 1,1saat görüp giderdi o da keyfinden kızlarla gezmekten vakit bulursa.Beni ailem istemediği için mecbur barıştım yoksa asla barışmazdım.Bakıyorum şimdi resmen ayrılık öncesi ve sonrası benim adam.Yani o kadar değişti o kadarrr değişti anlatamam ama gel gör ki bende güven 0