lceLady olmaz mıı vaar var ama benim içim öldü iş işten geçti ne fayda 🙃o 6 aylık arada ben barışmak tekrardan şans vermek için uğraşırken kızımı zorluklarda büyütürken beyimiz kızlarla gününü gün ediyordu.Aldatıldım yani.O süreçte her şeyi yapmak serbest kanunen ama bizim sonunda barışacağımız bariz belliydi bunu bile bile yaptığı için aldatıldım diyorum.Ailemde istemedi beni kızımı,zorda kalınca barıştım.Eşim çok değişti iyi yönde çok çok hemde ama zamanında da asla yapmaz bir şeyleri diyordum ama yaptı o yüzden güvenmiyorum çokta sevse ölsede,bir şeyleri bi yapan bi daha yapar diyorum