lceLady ruzgrnanns_35 insallah yoktur.ev nasıl cok mu sıcak? Öyle daldıgını gordugunuz durumda elini yüzünü yıkayın kendine gelsin bebiş
ruzgrnanns_35 lceLady yok sıcak degil normal yani klima var emerken birden bırakıp dalıyor oturtuyorum şarkı söylüyorum izliyor sadece konuşuyorum bir tepki vermiyor dışarı çıkarıyorum dışardada aynı durgun
lceLady ruzgrnanns_35 instagramda murat cömert diye bir doktor var. Soruları cevaplıyor. Kendisine ozelden cekebilirseniz videolu bi sekilde veya sorununuz dile getirip bir sorun en azından hastaneye gidene kadar yanıtlar size
Blackcloud ruzgrnanns_35 Korkutmak istemem fakat bana hiç normal gelmedi, doktora göstersen iyi olur canım. İnşAllah bir sıkıntısı çıkmaz.
Minikmucizem_10 ruzgrnanns_35 Kizik 2 yaşında oda arada nadiren boyle daliyor ama benim aklima hic boyle bisey gelmemisti.Bende korkmaya basladim.
ruzgrnanns_35 Minikmucizem_10 ben bayadır gözlemliyorum ilk başlarda uykusu geliyordur ondan falan diye telaş etmedim ama daldıgı süreler uzayınca korkmaya başladım
Minikmucizem_10 ruzgrnanns_35 Bizde 2 yasina kadar hic oyle bisey yoktu.Yeni yeni oluyor bizdede ama oyle surekli ve uzun sure olan bjsey degil.Seslenince aninda irkiliyor.
cileklisakiz ruzgrnanns_35 benim öğrencim benzer bi durum yaşıyordu onunkinin nedeni epilepsiydi ama farklı nörolojik hastalıklarda bu tarz nöbetler olabilir. İnşallah hiç bir sorun yoktur gönlünüzü ferah tutun 🌹
Minikmucizem_10 ruzgrnanns_35 vallahi bende korktum yazilanalardan iyice bi dikkat edeyim.Doktoruna bi danisayim.
mira___ ruzgrnanns_35 öyle düşünme sakın. İnşallah kötü birşey değildir. Senin endişelendiğin gibi bile olsa senin suçun ne ki ?