Kızlar merhaba oglum 6 aylık olmak üzere yaklaşık 10 gündür sürekli dalıyor bu dalmaların süresi 5 10 sanıyeyken son bir kaç günde 30 saniyeye kadar yükseldi daldıgında dokunuyorum sesleniyorum sanki beni duymuyor hissetmiyor 😓kucagımda aldıgımda kendine geliyor sürekli şarkı söylerim sevinir ses çıkarırdı şimdi sadece suratıma bakıyor😭 hissiz bir insanmış gibi oldu oglum bir kaç gün önce babası yurt dışına çıkmak zorunda kaldı sizce onu mu arıyor onun yokluğunu mu hisseti bilmiyorum çok üzgünm elimden bişey gelmiyor hafta içi doktora götürecegim 😢