Berlin2353 benim bebeğim de doğar doğmaz yoğun bakıma alındı, iki ay önce, çok çok zor güçlü kalmaya çalışın nolur biliyorum dünyadaki en zor zamanlar sizin için ama yoğun bakım rahatsızlık yaşayan bir bebek için en doğru yer, bunu bebeğim eve geldiğinde anladım ve iyi ki farkedilmiş de yatmış dedim, bizimki 4 gün kaldı Allah bir daha göstermesin kimseye de elbet vermesin, sizin yavrucağınıza da bir an önce şifalar olsun🙏🏻geçecek güzel anne🙏🏻