Ben de 36+0 da doğum yaptım canım. Bugün 9. Günümüz. Bebeğim 2600 doğdu. Hala yoğun bakımda.. aynı durumu ben yaşıyorum. Solunum sıkıntısı vardı çok şükür tamamen geçti. Şimdi sadece sarılık ve enfeksiyon için kalıyor. Erken doğduğu için enfeksiyonun olabileceğini söyledi doktorumuz😞 her gün süt sağıyorum. Kucağıma hala vermediler. İki dakika uzaktan görüyorum sadece. Pazartesi günü durumumuz belli olacak. Ben de bu durumdan çok sıkıldım artık rüyalarıma giriyor. Ama sabır çekiyorum çok az kaldı diyorum. İyi olacağını düşünmek biraz olsun teselli veriyor.
İnşallah enfeksiyon değerimiz düşer de bir an önce kavuşuruz bebeğimle. Sizin de içiniz rahat olsun iyi olmak için oradalar.. uzulunce sütümüz kesilebilir. Bunu düşünmek lazım. Bebiş gelene kadar enerji toplayıp geldiğinde bütün enerjimizi onlara verelim. Tek tesellim bu 🙏🏻🌸